Saripapatyaannesi34 Merhaba kızlar dün gece boğaz ağrısı ve burun tikanikligi+ akıntısı başladı sabah uyandim halsizlikte eklenmisti tüm gün boyunca yedim içtim tat ve koku aldım ancak 1 saat önce hicbiseyin tadını almamaya ve koku almamaya başladım bu şekilde yaşayıp testi pozitif çıkan var mı böyle mi oluyor korona acaba?1 saat önce test yaptırdım sonucunu bekliyorum inşallah negatif çıkar 😔 2doz aşımda var.
neslihan-87 Saripapatyaannesi34 Benimde ilk boğaz ağrısıyla başladı 4.gün gece tat koku gitti sabahına baya gribe çevirmişti
Mimozacicegim Saripapatyaannesi34 Geçen hafta boğaz ağrısı burun tıkanıklığı ateş öksürük yaşadım. Tat kokum gidip geliyordu. Acile gittim. Doktor muayene etti burnun tıkalıyken mi yoksa temizken mi koku gitti dedi. Tıkalıyken dedim.büyük ihtimal farenjit dedi Sonra yinede pcr testi istedi verdim. Çok şükür negatif çıktı. Mevsim geçişi de olabilir. Bu ara herkes gripmiş doktor salgın var dedi. Geçmiş olsun
Busraa3535 Saripapatyaannesi34 bende 3 gundur perisanım bebegmds öksryo Esim eve gelsn direk teste gidicem Beynim yerinden cıkacak burnumu silmekden yara ettm öksürük bogdu iyice. İns pozitif cıkmaz. Nezle falandır insallah 😔😔😔😪😪😪
neslihan-87 Saripapatyaannesi34 Yani olabilirsiniz ama inşaallah değilsinizdir.Şöylede bir durum var benim normal griptede tat koku gider yani gribimden hiçbir farkı yoktu.
Azyef Gecmıs olsun pozitif negatif olması durumunuzda bır şey degıstırmıyor maalesef her türlü ilac kullanamıyorsunuz ne corona ne soguk algınlığı ilaçlarını güzel beslenın ılık süt vs tüketin
Roseses Ya bende merak ediyorum şuan nezleyim, sadece burnum akıyor hapşırık sabah beri 50/60 kez hapşırdım burnum düşecek artık silmekten, vücudumda hiç bir ağrım sızım yok, öksürük halsizlik hiç bir şey yok test verdim bekliyorum bende sonucunu
Saripapatyaannesi34 Roseses inşallah degilizdir bu ara bir salgın var diyolar odur inşallah korkar oldum valla koronadan Allah kimseye yasatmasin
Saripapatyaannesi34 neslihan-87 ay inşallah degilimdir ya kızım var en çok ondan korkuyorum kimse ile de pek görüşmeyiz eşim hep test olur isyerinde
Mimozacicegim Rubab_Mommy Merhaba, yorumlarınızı sık görüyorum. İnşallah yazarken neden böyle in şe Allah yazıyorsunuz acaba bir anlamı varmı? Yanlış Anlamayın bilmediğimden soruyorum 😊
Roseses Saripapatyaannesi34 pek ihtimal vermiyorum aslında korona böyle hafif geçmezdi herhalde ya sadece burun akıntısıyla korona mı olunurmuş diye kendimi etkilememeye çalışıyorum, test verdim yarın şehir dışına çıkacağım diye nolur nolmaz kimsenin vebaline girmek istemem 😭
Rubab_Mommy Mimozacicegim Merhaba😊Yok Estagfurullah yanliş anlamadim.Kisaca şoyle anlatiyim.Ayri yazmamin sebebi anlami degişiyo.Bitişik yazinca ALLAHi yarat.Ayri ayri yazinca ALLAHin izni ile anlamina geliyo.Bu yuzden ayri yaziyorum🌸🙂