Ince uzun kollu pijama takımı içine atlet giydiriyorum. Uyurken her zaman çorapsız yatırırım zaten. Gündüz sabahta uzun kollu takımlar, öğlenden akşam üstüne kadar üst kısa kollu tisort, alt ince uzun aksam yine uzun kollu takım. İki haftadır atlet giydiriyorum. Uyku dışında hep çoraplı dışarı çıkarken yelek ve ceket çantamda bulunduruyorum. İzmir havası aldatıyor çabuk burunları akıyor sık kıyafet değiştiriyorum bu sebeple aksam banyo yaptıktan sonra pijamayı giyince terlemeyor zaten iyi geliyor uzun kollu. Sabahta ilk Serin oluyor. Öglen sıcak bastırıyor yine.