drn5410 Hayırlı akşamlar hanımlar 🌹 panduf bakıyorum ev için 14 aylık kızım yeni yürüyor ortopedik olsun istiyorum bu iki markayı gördüm ama kullanan var mı? Yada başka marka önerisi olana açığım.. Sizler ne aldınız kış için yürüyen minnoş ayaklara panduf 🌼
Senaatalan drn5410 Sanırım 1 numara büyük almıştım, kalın çorapla rahat etsin diye kızım şuan 2 yaşında net hatırlamıyorum
ikiprensannesii2 Ayağını ölçüp alabilirsiniz ben panduf değilde ilk adım ayakkabısı aldım 13 cm 21 numara
drn5410 ikiprensannesii2 evde giymek için mi vicco nun pandufları da ilk adım ayakkabısı gibi ortopedik sanırım ama
ikiprensannesii2 drn5410 Yok dışarısı için aldım bi kaç gün oldu yeni yürümeye başladı çok hafif bi ayakkabı rahat da gözüküyor ☺️ Panduf ta alcam biraz daha soğusun da havalar