Mervemasal İlk önce herkese teşşekkür ediyorum ne zamn kafam bir şeye takılsa yazıyorum her zamnda yardımcı oluyorsunuz🙏🏼😊 şimdi benim bebeğim 32 günlük doğduğundan itibaren meme+mama şeklinde beslenmesini sağlıyorum. Mamayı kesmeyi denedim sütüm artınca ama sanırım bebeğim mamaya biraz alıştı günde 1 yada en fazla 3 kere mama veriyorum (emzirip veriyorum genelde mızıldanması devam ederse yada gece ağlama krizi tutarsa) merak ettiğim bu şekilde bebeğini besleyenler yani meme+mama şeklinde nasıl devam ediyolar kaç aya kadar böyle devam ediliyor günde siz kaç kere mama veriyosunuz. Birde ben 6. Ayda ek gıdaya geçince mamayı kesmeyi düşünüyorum zaten ek gıdaya geçiceği için bebek gene mama istermi. Tecrübeli annelerden cevaplar bekliyorum benim gibi tecrübesizlerdende fikir bekliyorum😅🙈
meltemineLduru Mervemasal bende meme mama gdyorum . Evde olunca pek vermiyorum yani sütüm olmazsa ağlama krizine grerse 1 kere en fzla iki kere veryorum günde. Dışarı cknca veriyorum bide çünkü merkeze evim uzak iyce doyurup ckyorum . Bende gidişata gore kescem en geç 5. Ayda sonra Sonuçta beslenmesini ondan snra başka şeylerle saglayablrz
Janss Mervemasal Yani aslında hepsi süt durumuna bağlı . Ben 5. Ay boyunca sadece günde 1 kez amam vererek devam ettim fakat artık hareketlenmeleri arttığı ve daha fazla enerjiye ihtiyaç duyduğu için ve sütüm de ilk zamanlar gibi olmadığı için mama sayımız 3e çıktı . Sonra ek goda döneminde 10 aya kadar az mama anne sütü ek gıda son 2 haftadır da sıfır anne sütü mama ve ek gıda şeklinde ilerliyoruz . Birde mama daha kıvamlı olduğu için anne sütünden daha fazla tutuyor bebeği , emdiğinde daha çabuk acıkıyor ilerleyen aylarda . Benim deneyimim bu şekilde 😌
Kdrye Mervemasal sütünün güzel geldiğini bebeğinin içerken yutkunma seslerini duyuyorsan bırak mamayı. Sen büyük ihtimalle aç mıdır acaba yetti mi doydu mu düşüncesinden dolayı mamayla destekliyorsun düşünüyorum o doyup doymadığını sana gösterir anlarsın annesi kes bakalım bir mamayı gör izle bebeğini
Mervemasal Janss ek gıdaya geçincede mama isteği devam ettimi bebeğinizin sütünüz azaldğı içinmi mama vermeye devam ettiniz
Janss Mervemasal İstekten ziyade gerekli oluyor . Hem sütüm azaldı hem de harcadığı enerji arttığı için mamanın doyuruculuğu ve tok tutma süresi anca toparladı . Zaten 7-7,5 aylık olunca anca geçiliyor öğünlere onun dışında tadımlık .
Mervemasal Kdrye yutkunuyor ama saatlerce emmek istiyor o yüzden yetmediğini düşünüyorm aslında 2 saat emzirdiğimi biliyorm
Nevo Bizde meme arti mama ilerliyoruz gunde 3 kere 90 cc veriyorum 7 aylik olduk ek gidaya gecince gerek kalmaz diye dusunuyordum ama oyle olmadi yine gerekiyo uykuya dalmasi falan kolay oluyo mama yiyince. Gunde 1 yada 2 kere ek gıda da veriyorum ( yogurt-meyve yada sebze püresi - tarhana corbası )
Mervemasal Janss bilmediğim in ek gıda nasl nasıl geçilcek ne yiycek heçince tamamen allmdan geçirdiğim şeylerdi yazdıklarm😊
Janss Mervemasal Bizde süreç bu şekilde ilerledi ama farklı da olabilir 😌 Sizin gönlünüzden nasıl geçiyorsa öyle olsun 🌸
BernaLina Bizde 27 günlüğüz doktorum doymuyo her emzirmeden sonra 1 ölçek mama vermemi söyledi ilk hafta devam ettim iki göğsümü verip sonra mamaya hala o şekilde devam ediyoruz günde 3,4 kere mama veriyorum ama hala ac versem yicek anlamadım bende 😏😏