Bu acıyı dört ay çekmiş biri olarak yazıyorum; her yolu denedim geçmedi bi türlü çok kötüydü gerçekten sizi anlıyorum şuan tavsiyem, yedi tane karabaş otunu otunu bir bardak suyla tam beş dakika kaynatın her emzirme sonrası yaraya pamukla pansuman yapın biraz kuruyunca üzerine lansinoh krem sürün nemli tutması için hemen her emzirme sonrası yapın bunu etkisini gerçekten görürsünüz günde iki defa olmak üzere sabah akşam da fito krem sürün ama emzirme öncesi yıkayın muhakkak ve özellikle göğsünüzü açık tutun hava alsın farkı görürsünüz. Ben bu şekilde atlattım Rabb’im sizede şifa versin inşaAllah