Hafsa07 Arkadaşlar kızım 2 ay 5 günlük bugün 2 kakalı 2 çişli yani toplamda 4 bez değiştirdik sizce normal mi siz kaç bez değiştiriyorsunuz bebeğim doyuyurmudur sizce
betulsnr4 Hafsa07 2 aylıkken 4-5 çişli bez olması doyduğunu gösterir demişti çocuk doktoru 7-8 çişli bez değiştiriyordum ben 2 tane falanda kakalı bezi oluyordu şimdi 3 aylık olduk hala aynı bez sayımız devam ediyor
Hafsa07 sademinannesi ama şöyle bişeyde Çar kakalı bez alırken çişinide yapmış oluyordu onuda sayacakmıyım