Kızlar merhaba. Mardin Kızıltepe'de yaşıyorum. Sleppy 1 numaralı bez almıştık 70li fakat sadece 20 tanesini filan kullandık 2 noya geçtik şimdi boş boş evde duruyor. Eğer buralarda oturan ve 1 numara kullanan varsa elden vereyim. Çünkü öyle kargoyla gönderilecek kadar bir şey değil, maksat birinin işine yarasın.