Merhaba arkadaşlar
1 ay 15 günlük bir oğlum var gündüzleri yaşadığımız uyku problemine tavsiyelerini bekliyorum altı temiz karnı tok ilk zamanlarda yaşadığı gaz sancıları hafifledi kucağımda uyku halindeyken yatağına alıyorum fakat uykuya dalamıyor odada loş ışıklı bazen saatlerce mızmızlanıyor ağlıyor malesef güzndüzleri uyumuyor :( yan yatırıyorum sizin tavsiyeleriniz
nedir?