İyi akşamlar kızlar kızımda kalça gelişim geriliği var doktor çift bez kullanmamızı istedi kullanmaya başladık havalar sıcak kızım çok kötü pişik oldu dayanamıyor bizim gibi bu durumda olan var mı bir ay boyunca çift bez kullanmam gerekiyor yavrum çok ağlıyor dayanamıyor başka önerebileceğinz bir yol var mi