thebeautyqueen Sevgili anneler selam. Kızımın beslenmesinde meme + mama olarak ilerliyoruz. Hipp organik kullanıyorum. 2 saatte bir acıkıyor maalesef. 2 aylık 6 günlüğüz. Bu kadar kısa aralıklarla acıkması normal mi? Kullanan anneler yorum yapabilir mi?
Reyna thebeautyqueen hipp besin değeri olarak anne sütüne en yakın mama olduğu için diğer mamalar gibi çocuğu gereksizce şişirip kof kilo yapmaz. aslında bu iyi birşey
Mlkko thebeautyqueen hipp çabuk sindiriliyor ben de kullanmıştım 1 ay ama bebeğim hiç kilo almadı ve çok çabuk acıkmıştı. Humana kullandım çok memnundum içeriği temiz birebir anne sütüne yakındı. Ama 2 numarasında şeker varmış o yüzden aptamil ğronutra advance e geçtim
thebeautyqueen Reyna Kilo alımı normaldi diğer annelerin dediği gibi kilo alımına olumsuz etki yapmadı ama çok mu veriyorum diye endişe ediyor insan 🌸 Çok teşekkür ederim.🥰
thebeautyqueen Mlkko Kilo alımında bir problem olmadı çok şükür. Ben de çok mu veriyorum acaba diye düşündüm. Neyse ki normalmiş. 🤗