Reyna zeynepzeze bizimde o civarda oluyor uzun kollu zıbın ve pijama üstüne bunu giydiriyorum memnunuz şimdilik yeni aldık bizde bir bakın isterseniz https://ty.gl/1hieluhh1j
Cheddar Reyna hay yaşa ya bende geçen post açmıştım didababyden alan var mı diye 😅 nasıl kumaşı falan iyi mi
nazenin3233 Bende aldım 22 23 derece uyumlu yazıyor ev gece 25 falan gösteriyor termometre de ama biraz serin yinede acaba çıtçıtlı body üzerine mi giydirilmesi lazım yoksa kıyafetlerinin üzerine mi 4 aylık ama ben 9 aylık aldm kışında giyer diye
Dilek00 zeynepzeze ebebekten 1.5 tog aldim kizim 6 aylik suan 8.50kg kisi cikarmak adina 1 yas aldim istanbulda yasıyorum henuz serinlemedi giydirmedim 21-23 derecede içine kısa kollu atlet ile giydiricem benim icin uygun kalınlıkta