Ya gayet güzel emen bebeğim akşam üstü emmedi bağıra bağıra kafasını çevirdi acaba sütmü yetersiz başına gelen varmıdır şimdide uyudu aç olsa uyumaz heralde uykusu geldiği için mi öyle yaptı emmekmi istemedi çözemedim acemi anneyim bebeğimi tanımaya çalışıyorum ama yapamıyorum😒😒😒