Hep 2 saatte bir denir ama bu tamamen içgüdüsel bir şey. Ben hiç saat/dk hesabı yapmadım. Bebeğim 4 aylık, şimdiye kadar emmek istediği her sinyali aldığımda emzirmeye çalıştım. Zaten çok acıktıklarında yaygarayı basıyorlar. Uyurken de uyandırmadım şimdiye dek, bazen 4-5 saati buluyordu. Sarılık vs riskimiz olmadı, uykusunda bile olsa acıktığında kıpırdanıyordu, anlıyordum. Bence akışına bırakın. Tabi kilo kontrolü önemli. Eğer aylık kilo alımı iyiyse besleme aralığı 2 saat de olur 3 saat de.