Hudeyce Merhaba Hayırlı akşamlar.. 1 boş gebelik geçirdim 8 ay oldu. simdi tekrar evladimiz olsun istiyoruz 🙊🙈 Gebe kalmak için doğal neler yaptınız?
Med Hudeyce yaptık yaptık olmadı,hic beklemediğim bir zaman oldu. Yumurtlama günleri daha verimli sanırım,birde psikolojik olarak illede çocuk için düşünerek yapmayın
merhabacanim Hudeyce korunurken çocuk olduğu için pekte bir yöntem öneremeyeceğim 🙈😀ama ilişkiden sonra ayaklarını kaldıranları ve sabah duş almaları gerektiğini duymuştum💜
Hudeyce Med Aynen bunu çok duydum illa çocuk düşünerek yapmayın diye de bizim ki de hiç beklemediğimiz anda oldu ama maalesef boş gebelik oldu :(
2maviboncuk Hudeyce Tavsiye veren teyzelerin biri demişti ki (2sene bilinçli korunduk biz olmadığını düşündüğü için) İlişkiden sonra ayaklarını duvara dire belinede yastık koy yarım saat yat öylece demişti. Denemedim ama Bi kaç kişiden daha duydum.
Dnz-kbr Hudeyce söyle bir tavsiyem var sadece eğer akintnz çoksa mutlaka bir jinekolga görünün zira benm doktrm akıntı için gittgmde bu akıntı çok fazla spermn rahme ulaşmasını bile engeller demişti fitil vermişti korunmayida 2 ay olmştu zaten bırakalı hemen hamile kaldım skur ki
Hudeyce Dnz-kbr akıntım vardı geçen ay gittim düzeldi şükür fitil vermişti doktor ama bunu söyleminiz iyi oldu bundan sonra dikkat ederim teşekkür ederim
Hudeyce hunilimomm Nasib olur insaAllah☺ gelecek yorumlara sizde bakin ozaman belki faydası olur sizede :))