HiraNurveAnnesiii Yakında ek gıdaya geçicem kızlar ,bu hero baby kaşık mamalar sizce nasıl ? Rezeneli felan var hatta çalmayı düşünüyorum da siz ne düşünüyorsunuz kullanan var mı aranızda ??
prensesannesiiiiiii HiraNurveAnnesiii ben kullaniyorum 6 aylık bebeim. 4 aylıkken başladım gauet memnunum. Doyurucu oluyo uyanma saati de uzadi