birtutamsac bebekarven mamayı kesebilirsiniz her bebek tabiki farklıdır benim kızım 4,5 aylık diyim 5200
Minik112 bebekarven canim benim bebegimde 2 aylik hatta bugun 2 ay asisini yaptirsil 6100 gram geldi 60 da boy oyle kilolu falan da demedi yani ama ben sadece anne sutu veriyorum .belki senin mama da dahil.oldugu icin oyle demis olabilir
Minik112 nesee canim 3100 dogdu 2960 a dustu sonra hatta sarilik geçirdik uzun bi sure col sukur iyi simdi bana kilosu hep normal geliyo
Akcabeytas 2 aylıkken 5800 dü yanlış hatırlamıyorsam ama benim kızım 3765 doğmuştu gayet normal demişlerdi doğum kilosuyla alakalı öyle demiş olabilir ama anne sütü alıyorsa gayet normal mamayla beslenince çok veriyorsun diye söylüyorlar genelde
Prenssannesii01 bebekarven benim oğlumda 2 aylıkken 6.5 kiloydu sadece anne sütü alıyordu doktorumuz gece emzirmesini azaltmamı söylemişti 2 3 saatte bir gece emziriyordum eğer uyanmıyorsa 4 5 saatte bir emzir gece dedi 3 aylıkken tekrar gittik 8.5 kilo olmuş her ay 2 kilo alıyordu 3. Ayda gece emzirmesini tamamen bırakalım çok fazla kilo alımı dedi