Merve2021 Bebeğim dört aylık yatırdığım zaman sürekli kalkmaya çalışıyo ve yatmak istemiyo oturmak istiyo hep bende bi zararı olur diye otutturmuyorum sizce ne yapmalıyım sizler kaç aylıkken destekli oturtmaya başladınız ?🥰
SedefK Merve2021 benim de 4 aylık dediklerinizi yapıyo, dün kontrolde doktora sordum 6 aya kadar oturtma dedi 🥰
Polikistikannee Merve2021 6 aya kadar destekli bile istemedi 6 bucuk aylikken bi baktim kendi kendine oturuyor
Kucukadamimm Merve2021 3 . Ayı biterken başladım oturtmaya şuan 7 buçuk aylık 6ay 10 günlükken oturmaya başladı ❤️
BBBuse Merve2021 4 aylıkken kisa süreli gunde 1 2 kez destekli oturtmaya başla 5.ayda da mama sandalyesine oturt dedi doktorumuz
Derinsmommm Merve2021 4 aylık olduğunda doktorum yavaş yavaş oturtmaya başlayabilirsin dedi şu an nerdeyse 6.5 aylık destekli çok güzel oturuyor ama desteksiz oturamıyor daha yakındır diye bekliyorum 😄
Mors_drenge45 Merve2021 canim turk doktorlarini bilemeyecegim ama burda hemsireler, ebeler oturtuyor. Daha 3 aylikti etrafi gorme istegi vardi kucagimda tutarken gobegime oturtuyordum, ama duzenli d vitaminini verdim gelişiminde bir sorun yok çok şükür.
DurununAnnesi12 Merve2021 5. ayda destekli oturdu 6.5 aylıkken kendisi oturmaya çalıştı 7 aylık dengede duruyor oturuyor
2maviboncuk Merve2021 Büyük oglum dört aylıkti hafif oturuyordum ama tam değil küçüğümde 6aylikti otur her çocuk bir olmuyor doktorunuza Bi danışın.
FmBetull Doktorum 4. Ayda destekli oturtabilirsin dedi oturma isteği vardı.Günde 2-3 dakika oturtuyordum şimdi 5 ay 12 günlük bugün desteksiz oturmaya başladı🥰
Oykuaygun Merve2021 3 aylıkken destekli oturtmaya başladım. Desteksiz oturacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum 🙈
HaLe31 Merve2021 ben 4ün sonlarına doğru hafif hafif başlamıştım destekli oturtmaya şu an 5 buçuk aylık mama sandalyesinde oturtuyorum