Ben en geç 3 saatte bir emzirmeye çalışıyorum. Ne kadar emerse emsin dokunmuyorum bazen çok kısa tutuyor emmesini o zamanda bir saate acıkmış oluyor tekrar istiyor emmek. Bazen 40 dk yı buluyor o zamanda 3 saat sonra acıkmış oluyor. Su an 12 günlük olduğundan bir düzenimiz yok, bebiş ne zaman isterse ona göre şekilleniyor. Zaten emerken bolca mola verdiği için 40 dklık emzirmenin 20 dksı anca emmiş oluyor.