Dünde burda konuş açmıştım bebeğimin kalbinde delik Varmis 3 mm şuan enfeksiyondan dolayi kuvezde insAllah pazar gunu çıkacak. Burada çok araştırdım delikler asd ve vsd olarak ikiye ayrililiyormus doktora bizimkinin hangi türden olduğunu sordum asdnin iyi huylu olduğunu vsdnin daha tehlikeli olduğunu daha sık takip gerektirdigini kapanmazsa anjiyo yapılabileceğini söyledi. Dünden beri ağlamaktan bitap düştüm benim gibi bebeğinde vsd deliği olupta kapanan oldumu şuan iyi şeyler duymaya o kadar ihtiyacım var ki😢