arjeniko Merhaba anneler bebeğim baş çevresi 36 cm olarak doğdu . 2 ayda baş çevresi 41 cm di . 4. Ayına girecek halen 41 . Bu durum beni oldukça rahatsız etmeye başladı . Baş çevresinin büyümemesi normal mi ? Böyle bir durum başına gelen var mı ?
Serrax arjeniko 2. Ve 3.ayda yanlış ölçüm olmuş olabilir mi? Benim oğlumun da 4.ayda 42ydi çok da fark yok arada
Mom345 arjeniko benim oğlumun geldi oğlumun bıngıldak ta erken kapandı. Sizin bebeğiniz zaten persentil tablosuna göre üst sınırda doğmuş şuan 4.ayından ortalamasında korkmana gerek yok rutin kontrolde doktor enteresan durum görürse bilgilendir me yapar.
arjeniko Alppparss 3. Ay kontrolüne götürdüm doktor her ay büyümeyebilir dedi ama şu anda da ben evde ölçtüğümde halen 41 çıkıyor
Smyyctnkl arjeniko bas cevresi bir anca 36 dan 41 olamaz yanlis ölçülmüştür ilk ayda. Genelde ayda 1 veya 2 cm büyür. Korkmayin suan gayet iyi bas cevresi
Serrax arjeniko sakin olun lütfen,büyük ihtimalle yanlış ölçüm olmuş. 1 ayda 5cm büyümesi normal değil zaten. 2 -3 cm en fazla büyüme olur.
arjeniko Serrax 2. Ayda 41 di 3. Ayda da 41 çıktı şu an 4 aylık olacak ben evde ölçtüm halen 41 çıkıyor sanki