78bb harcı için soğan biber kıyma kavuruyorum sonra salça ya da domates ve baharatlar(kırmızı toz biber, karabiber, pul biber ve tuz) biraz su koyup pişiriyorum yumuşak olsun diye. Patlıcanları ben alacalı soyup fırına atıyorum pişince çıkarıp fırça ile yağ sürüyorum tuz döküyorum ve ortasını bıçakla çizip harcını koyuyorum. Tepsiye de salçalı su yapıp tekrar fırına atıyorum. Patlıcanları kızartıp yapıyorlar genelde ama ben böyle yapıyorum sürekli diyette olduğumdan 🤦🏼♀️