Hazal8 3 gündür sagdigim süt hep böyle yağ tabakası oluyor çok kalın şekilde bi sorunmu var normalde böyle değildi 5 aylık bebeğim
Kucuktospam Hazal8 ne kadar kalın tam anlayamadım ama benimde yağ oluyor az derecede özellikle et, tahin vs yediğimde
merhabacanim Hazal8 hayır maşallah diyin yağlı sütünüz güzel beşlenmişsiniz demek çocuğunuza şifa olsun 🙏
Kucuktospam Hazal8 evet benim de böyle oluyor arkadaşlarln dediği gibi güzel beslendiğim günlerde her zaman değil ama👍🏻
Starkids Normal sütünüz yağlanmış iyi beslenmissiniz benimde arada böyle oluyor sağınca fark ediyorum.
Aalya Hazal8 çalkalayın ki tekrar düzgün görüntüsüne ulaşsın 😌ben de sağıp dolaba attığımda öyle oluyodu calkalayınca duzelıyor