24 aylık kızım için kreş düşünüyorum ama daha kapsamlı bir araştırma yapmadım. Aklıma tek takılan şuan tuvalet sorunu. Çişi hallettik asla altına kaçırmıyor ama kakayı yapmıyor altına kaçırıyor. Böyle bir süreç devam ederken kreş nasıl olur bilmiyorum ?
Sizlerin deneyimi nasıldı? Bebeklerinizde olumlu etkileri neler oldu?