ArzuarZuuuu Herkese merhaba, bebeğimi emzirdiğim halde biontech aşısı oldum ve bebeğimi emzirmeye devam ettim. Kötü bir şey olur mu, emzirdiği halde aşı olanınız var mıydı? Teşekkür ederim 🙏
betulsnr4 ArzuarZuuuu ben oldum canım yeni doğum yapmıştım doktorum bir sıkıntı olmadığını söyledi biontech olabilirsin dedi. İlk dozu oldum ikinciyi de haftaya olacağım
gezentianne ArzuarZuuuu Emzirmenin zararı değil faydası var çünkü üretilen antikor süt yoluyla bebege geçip onu da koruyor 🥰 Ben haziranda 2. dozumu oldum o zamanlar cok araştırdm 5-6 doktora sormuştum. Artık bilimsel makaleler de var hamileler bile aşılanıyor
ArzuarZuuuu betulsnr4 hiç sağmadan mı sütünüzü verdiniz? Kimisi sağıp döktükten sonra emziriyormuş.ben çok endişeleniyorum bana cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 🙏
Eminetbr ArzuarZuuuu sağdım sağmaz mıyım zaten ılk doğdu 10 gün kuvezde kaldı hep sağdım götürdüm eve gelince de sağdım emzırdım ama yok emıyor gelmeınce sınırlanıyor ağlıyor
betulsnr4 ArzuarZuuuu gelir gelmez emzirmiştim hemen ağlıyordu çok acıktı diye hemen emzirdim ama bişey diyen olmamıştı bana emzirme hemen diye falan.
Elifefeibrahim Canim bende korkuyordum endiselerim çoktu ama baktim ki cevremde kovid olan cok korktum acikcasi cocugum icin. Biontech oldum bende emzirmeue devam ettim şükür bir sey olmadi
ArzuarZuuuu Elifefeibrahim Elifefeibrahim uzmanlar bebeğe antikor geçtiğini söylüyorlar. İnşallah dedikleri gibidir. Rabbim cümlemizin bebeklerini, çocuklarını bağışlasın inşallah 🙏