Merhaba kızlar kırk dört gün önce bebeğimi kucağıma aldım.başlıkla fazla alakası yok ama kanamam devam ediyor. Önce kırkım cıkmadan bir hafta önce kanamam bitti .3 gün sonra adet oldum gibi oldu sonra kesildi sonra iki gün sonra tekrar kanamam oldu tekrar kesildi ve suan kanamam var böyle mi oluyor yani normal mi? (Sezeryan dogum yaptım)