BalKizimElisam Guzelgozlum 10 gundur karantinadayim. Test verirken 6 saat sonra belli olacak demislerdi. (Devlet hast.) Ama yalan cikti 3 saat sonra belli oldu.
Mimozacicegim Guzelgozlum Geçen hafta verdim. Saat akşam 6buçukta verdim 12-1 gibi çıktı. Ama genelde pozitif olunca çok erken çıkıyor
Guzelgozlum Balkupum2505 ehliyet sınavına gireceğim için yaptım canım negatif çıktı çok şükür hiç geçirmedim