Minikyavruum Kızlar bebeğim 2-3 saatte bir kesin uyandırmaya çalışıyorum zor uyanıyor az emiyor 10 dk kadar sonrada tekrar memede uyuyakalıyor uyandıramıyorum ne yapmalıyım ?
Sutmuhendisi Minikyavruum doktor bana da yarım saat dedi ama öyle 10 15 dakka falan emiyordu zaten aç olan bebek doğurduğuna pişman eder halinden anlarsın bir de sütüne sahip çık bi memeni emzir öbürünü sağ
Minikyavruum Sutmuhendisi sağmıyorum da azaldı mı acaba sütüm diye düşünüyorum sağdıktan sonra neyle veriyorsunuz küvezde kaldı bebeğim biberondan mamaya zor geçtik
Minikyavruum KumsaLina ayağına vuruyorum sıktırıyorum ağlamıyor bile mızmızlanıyor geri uyuyor çenesine de bir iki yapınca ağzını kımıldatıyor sonra uyuyor
Sutmuhendisi Minikyavruum ama bak daha çok küçük ve senin memeler daha alışmadı bile sen mama vererek sütünü azaltıyorsun. İki ay memelerin taşması lazım
Sutmuhendisi Minikyavruum tamam geçtiysen artık buna alışmalısın canını sıkma mamayı yavaştan bırak bu mama kötü anlamında demiyorum senin hazır sütün varken çok erken