Egehaninannesii Bu konu hakkında bilgi almak istiyorum. Boşanan arkadaşlarım varsa ne yapmak gerekiyor anlatabilir mi rica etsem
Rubab_Mommy Egehaninannesii Ustte kalsin.Bu karariniza uzuldum dogrusu😕Hakkinizda hayirlisi olsun in şe ALLAH🤲
Egehaninannesii Lonewolf 9 aydır aynı ev içindeyiz onca yıl birliktelikten sonra ve tanıdığım,sevdiğim adam bu adam değil. Ben her gün mutsuzum oğluma da yansıyor. Ayrı daha mutlu olurum gibi geliyor artık
Kaan01 Egehaninannesii bnmde oyle. Ayri daha mutluyum evi ayirdim. Dava acmadim daha.eger anlasmali ise protokol hazirliyirsunuz ikinizin imzasi oluyor. Yok degilse siz dilekce verip acabilirsiniz cekismeli
Egehaninannesii Lonewolf Evet mesaj atıyorum cevap veriyor çalıştığı halde. Hayal kurma hiçbir yere gidemezsin diyo
Egehaninannesii Kaan01 anlaşmalı olsun çocuğu vermem vs dedi bende hususi tamam cocuguda sen al dedim hemen hayal kurma gidemezsin diyo ah bu erkekler
Egehaninannesii Lonewolf Gelir çocuğu alır ister gel ister gelme der biliyor ki oğlumu bırakmam ama tamam cocuguda götür dersem yalvarma moduna girer
GiybetReis Egehaninannesii Çok büyük sorunlarınız yoksa (şiddet gibi) bi süre ilişki terapisine gidip kendinize bir şans verseniz? İnşAllah çok güzel şeyler olur da yuvanız bozulmaz🙏🏻
Lonewolf Egehaninannesii Dua edeceğim senin için Rabbim hayırlı kapılar açsın.İnşallah akıllanır da üzmez seni artık🌸
Egehaninannesii GiybetReis Yarın annemlere gelir kesin soyleyecegim gidelim diye yoksa ben eve gelmicem dicem
Egehaninannesii Lonewolf Çok sağol canim inşallah amin ama bir insan değişmez neyse odur 9 ayda bu hale getirdiyse 3-5 yılda ne olur kimbilir