Arkadaşlar 3 gündür ek gıdaya geçtik ve. 3 gün havuç tattırdım . Bebeğim zaten kakasını geç yapardı bazen 10 gün bile oluyor ama düzene girmişti. Bugün 5. Günüydü kakasını yapmaması. Bugün çok kötü oldu ağladı zorlandı ilk defa bu kadar ağladığını gördüm. Sonra ilaçla yaptı kakasını ve yaparken de çok zorlandı. Bu havuçla alakalı mı ? Normal mi? Be yapabilirim olmaması için? Lütfen fikir verin:(