Damla2816 Daha önce de yazı paylaşmıştım covid olduğum için bebeğimi yanıma alamıyorum çok özlüyorum diye 😔😢 ve maalesef bebeğimin testi de pozitif çıktı lütfen bol bol dualar edin dualarınız da bize de yer verin bian önce kurtulalım bu hastalıktan 😪😪😪😭
elzasl1 Damla2816 bende covid oldum bugün pozitifim bebeğim yanımda sizin bebeğinizde belirti var mıydı acaba lütfen paylaşır mısınız benimle
Damla2816 elzasl1 2 gün kadar hiç bi belirtisi olmadı sonrasında burnu akmaya başladı, uyku problemi oldu hiç uyumadı desem yeri ve aşırı mızmızlanmaya başladı. Bizde şüphelendik ve bebeğimde pozitif çıktı 😔😢 çok geçmiş olsun
Damla2816 elzasl1 burnu aktığı 2 gün hiç emmedi zorla memeyi ağzına teptim o çıkardı ama akıntısı geçer geçmez çok şükür emmye başladı
Angelangelll Damla2816 Cnm bebeğin nasıl oldu benimbe eğim iki aylık onada bulaşması dan çok korkuyorum çok küçük
Damla2816 Angelangelll iyi çok şükür bizden çabuk atlattı 2 gün burnu aktı hiç uyumadı, emmedi ama suan iyi Allah a şükür umarım çıkmaz Allah göstermesin kımseye bu hastalığı vermesin
Saliha_40 Canım bebeğim 8 aylıkken bizde olmustuk bebeklerde çok iyi seyrediyor korkulacak bir şey yok çok geçmiş olsun