elcin1496 Arkadaşımın beta değeri 1.20 çıktı ben yok diye düşünüyorum ama yeni hamileliklerdede olabiliyormuş sizlerede sormak istedim
Serrax elcin1496 adete 15 gün kala 1,2 yle tahmin etmiştim hamile olduğumu ve doğruydu😊 sonrasında kürtaj oldum ama olabiliyor 1,2 çok düşük bir değer değil adete uzak bir tarihse
Deletedmom27337 Serrax adete günler varken yada adet gününde çıkan 1,2 gibi değerler laboratuvarların referans değeri malesef. Sizin ki tesadüf olmuş sadece :)
Aayyssnnrr Adeti geciktimi veya ne kadar var adetin uzerinden baya gecikme varsa yoktur. Benimde şuan 9 gün var dün sağlık ocağında kan verdim hala sonucu öğrenemedim. 5 gundyr sürekli rahatsizlaniyorum aile hekimi gebelik ohtimalinin olabileceğini söyledi. Bi çıksa da varsa var diyip sevinicem yoksa da yok diyip geicicem
elcin1496 Aayyssnnrr pazartesi yada salı eh geç Çarşamba ya kadar adet olması gerekiyormuş arkadaşımın kasık ağrısı mide bulantısı vs var
Serrax Deletedmom27337 hadi ya😂 bilmiyordum ama doğru olabilir. Ben de 2 hafta önceden öğrendim diye seviniyordum 😂
Deletedmom27337 Serrax yok cnm ben çeşitli yerlerde kan verdiğim için hamileyim sanıyordum sonradan öğrendim. Her labıratuvarın farklı oluyormuş. Mesela 0,5 -0,05-2- 1,2-1,7 gibi dwğerler gördüm kendimde hatta bazılarında da <0,05 veya <5 bile yazıyordu :)
Aayyssnnrr elcin1496 belki yükselebilir 2 gün sonra bidaha test versin. Aynı belirtiler bende de var baş dönmesi mide bulantısı tansiyonum düşüyor ateş basıyor halsizlik ama dediğim gibi benim daha 8 günüm var