Derya_mihra Merhaba güzel anneler, bebeğim 8 aylık ve sağ göğsünde sertlik var. Başına gelen anneler var mı çok korkuyorum ya kötü bir şeyse diye
Poyrazalismom Derya_mihra Genelde annedeki hormonun bebeğe geçmesinden dolayı bebeklerin memesinde süt toplanabilir diye her banyoda oraları ovardık. Belki sizinkinde de öyle bir şey olmuştur zamanla geçiyor ama en doğru kararı doktor verir tabi 🤷🏻♀️🌸
Anec_2020 Derya_mihra lütfen ovalamayın gerekirse direk doktora gidin Allah korusun öyle bi durumda süt birikti diye ovalanması ileride göğüs kanserine yol açıyormuş O yüzden kendiniz müdahale etmeden doktora götürmek en iyisi
yaseminoztrk Derya_mihra anneden geçen hormonlarla alakalı diye biliyorum. Lütfen ovalamayın enfeksiyona ve daha fazla şişmesine sebep olabilir. Doktora göstermekte fayda var