H12345 Ailemle hiç piknik yapamadık. Bu hafta sonu inşallah yapalım dedik. Ayın 15 in de bitiyor denilmişti bitti mi acaba ?
Dmt-01 H12345 yozgatta 30 eylülde bitecek valla bütün illerde aynı mıdır bilmiyorum bizde yapmak istiyoruz ama malesef yasaklardan dolayı yapamıyoruz kış gelmeden bi yapabilseydik
H12345 Mommyys ya ciddi mi burada bi piknik alanına sordum yakabilirsiniz dedi ama genede size sormak istedim
2maviboncuk H12345 Hala yasak diye biliyorum ama net kesin diyemem. Bulunduğunuz bölgede polis veya zabıtalar sorabilirsiniz veya Bi belediye çalışanına falan.