Kızlar daha önce aptamil - hıpp - sma denedik çok da bi fayda görmedim kilo alma sorunumuz var biraz kızım 11 ay 20’günlük çook da hareketli maşallah kilo alımı yavaş olduğu için raporlu mama da kullanıyoruz bu sefer de bebelac gold alayım dedim kullanan var mı aranız da