Kizlar bebegim doğdugu günden itibaren midesini bulandırmaya başladı hastahane de temizledir pisliğini yutmustur diye. Sonra eve getirdik cok kusmaya başladı kıyafetleri yetmiyor du artık büyüklerini giydiriyordum mecbur o dönem de 2 farkli doktora götürdüm reflu dedi vs ilac verdiler mama onerdiler falan hepsini düzenli bir ay kullandım faydası olmadı asla durmayan bi çocuktu 15 günlük bebek yere indirince ağlamaya başlardı oyle kucakta hoplatonca dururdu sadece uyku desen ayakta gezdirerek uyuturdum ya bakıyorum baska bebeklere sasiriyordum malesef bebegim 4 aylik 1 kere kendi kendine uyumus degil doğduğundan beri öyle zordu ki kimsem yoktu annem 10 gün kaldı gitti sonrasinda ben bakmaya çalıştım tek başıma yapamadım annemlerin yanina gittim 2 ay kaldım malesef 1 aylıktan beri meme reddi yaşadım mama biberon yemez mamayi kaşıkla verdim yine yemedi sonra gaz sorunu için İstanbul da da başka başka doktorlara götürdüm çünkü hiç durmuyor hep ağlıyordu komşular gelip neyi var diyordu o derece film ugs idrar tahlilleri hepsini yaptirdik cok hafif reflusu oda normal dedi ve gazi var dedi kac tane gaz damlası kullandım banamisin demedi iste bi şekilde geldik 4 aylik olduk doktora gittik bugun kontrole boğazları sismisti burnu tikanmisti 1 haftadır ilac kullanıyordum bugun doktor iyi olmuş dedi iste 2 gundur de yüzünde sivilce çıkmaya başlamıştı doktor mevsimsel gribal alerjidir dedi sonra bu ay sadece 400 gram almıştı mama da yemediği için ek gıdaya başla dedi bende yogurt verdim zaten çoğunu kustu o ayrı da yüzündeki benekler artti boynunda ve göğsünde ensesinde sırtında da çıkmaya başladı bende bi dus aldiralim yarına kadar bekleyelim dedim dus aldırdım Allahim bilmiyom bana mı zor geliyor cok üzülüyorum cocuguma sanki hep acı çekiyor gibi hic hastalığı bitmiyor gibi cok üzülüyorum onu görünce yuzu de benek benek olmus küçücük yuzu var zaten anlamadım ya bence süt alerjisi var ama kac tane doktora götürdüm hic biri bisey demedi