Firdevs167 merhabacanim ben aptamil sma bebelac hepsini denedim hipp alacağım bu sefer canım anne sütüne daha yakın organik miş
Oykuaygun merhabacanim hip kilo aldırmıyor diyorlar, bebelac Gold daha iyi. Gene kullananlar yorum yaparsa daha iyi olur
merhabacanim Firdevs167 evet bende hipp kullanıyordum bu yüzden ama sanki kilo aldıran bir mama değil gibi😑
babyandmomwolf Kilo alımı konusunu bilmiyorum ama hipp organic ve Anne sütüne daha yakın diye biliyorum. Ayrıca sağlık bakanlığı onaylı. Ben hipp kullanıyorum 👍
merhabacanim babyandmomwolf bende normalde hipp kullanıyorum kilo artısı olması gerekiyor bu yüzden merak ettim 💚
Firdevs167 merhabacanim hipp kilo aldırmıyorsa bebelac gold deneyim bende bari ya normal bebelac la goldu arasında ne fark var peki bilen varmı 🙏🏻 Bebelac gold denemedim de düzünü denemiştim bu arada Bebişinizin kilosu kaç aceba kaç aylık
Firdevs167 merhabacanim geçmiş olsun benim bebiş 1 ay 11 günlük 4600 kilo ben genede kilo aldıran mama tercih etmek istiyorum bebelac gold aldırıyor mu kilo ve besleyi demekki kilo aldırıyor sa değil mi
merhabacanim Firdevs167 sizin sağlık sorununuz yoksa bence hippde kalın derim çünkü anne sütüne en yakın mama ❤️
Firdevs167 merhabacanim sorunumuz yok şuan kilo durumu da iyi değil mi ya kilo da alsın istiyorum da 🥰
Firdevs167 merhabacanim anladım canım kalp yüzünden mi kilo almadınız gerçi her bebekte kilolu olacak değil tabi
Gamze00777 Biz aklına gelecek bütün mamaları denedik ama humana kilo aldırıyor gerçi geneli kilo aldırdı bebeğime ama sindirim açısından bu mama iyiydi 2 buçuk aylık bebeğim 5600 kilosu 2800 doğdu
merhabacanim Gamze00777 maşallah kuzunuza🧿doktoruyla görüşüp birine karar vereceğim artık,teşekkürler 🙏
Eylem_serkan merhabacanim aptamil le başladık zaten gazlıydı daha da beter etti kızımı sonra sma’ya geçtik o da kabız etti en son bir ebe bebelac gold’u kullan dedi hemen ona başladık çok şükür gaz kabızlık sorunumuz kalmadı. Kilo alımıda iyi çok şükür tek memnun kaldığım mama diyebilirim hiç tereddüt etmeden başlayın bence kilo aldırıyor