Gerçekten artık çıldırmak üzereyim. Çok çok ağlıyor sürekli ağlıyor gündüz uykusu saten çok az pek uyumaz. Uyanık olduğu her müddet eli kolu kopmuş gibi bağırıyor ağlıyor hiç mutlu edemiyorum oturamiyorm sürekli gezdiriyorm yine ağlıyor eğlendirmek için çaba gösteriyorum yine aynı. gülüşünü yakalamk çok zor doğduğun dan beri böyle. Sizlerin bebekleri nasıl 😭