Benim bebeğimde 5 aylık 2 aydan beri kabız sürekli iki üç dört günde yapıyor aptamil kullanıyordum bebelac aldım oda iyi gelmedi bebelac nutriconforu doktor önerisiyle aldım tadını beğenip içmedi geri aptamil aldım ne alacağımı bende bilmiyorum.sabahları kayısı suyumu versem ki diyorum.