Merhaba arkadaşlar bebeğim 3. Aya yeni girdi doktor bugün bronşiolit yani enfeksiyon var dedi ciğerlerinde yatıs verdi crp vücuttaki enfeksiyon 29 çıktı sizce nasıl bu şekil olan varmı bacaktan antibiotik iğne yapıyorlar çok üzülüyorum nasıl geçicek bilmiyorum