Merhabalar. Ben geçen hafta işten ayrıldım. İşsizlik ödeneği için başvuruda bulundum. Msj vs bişey gelmedi. Formu dogru mu doldurdum diye kendimi sorguluyorum. Eğer böyle bir başvuruda bulunan biri varsa, ne zaman cevap gelir vs bana yardımcı olursanız sevinirim.