Efruz aslında ben tadım aşaması olduğu için oğlum yemek istese dahi küçük mama kaşığıyla öay kaşığı kadar yaklaşık, azar azar veriyorum minik tam doldurmadan 4 5 kere az az. Örneğin havucu çok sevdi oğlum ama yinede tadımlık verdim, ağır gelmesin diye. Nasılsa daha sonra bol bol vericem☺️