Doktora götürdüm dayanamadım ağlamasına kan sonuçları akciğer filmi şeker testi temiz çıktı dolven verdiler ateşi düştü şimdi idrar sonucu bekliyoruz ama hala kafası yanıyo. Sormak istediğim şey eli ağayı buz gibi patik giydirdim ama hala aynı soğuk. Napıcam off çok zorr 😔😔😔😔 Gece 3 e kadar hastanedeydik 😞