Arkadaşlar oğlum mama bağımlısı, yediriyorum karnı yok 1 yaşında bu arada, her ogununu ara ogununu tam yediriyorum, mamasını da içiyor yatırıyorum yarım saat sonra el emmeye sonra ağlamaya başlıyor, geceleri 2 saatte bir mama istiyor karnı agrimiyor ama içiyor rahat rahat uyuyor, böyle o ellerini emdikçe sinirlerim kabarmaya başladı, acmi bırakıyorum bu çocuğu ben sanki, anlamadım gitti ya 😩Neden sinirleniyorum onu da anlamadım, ona asla belli etmiyorum ama sinirden kendimi yicem bazen tam ayaklarımı uzatıyorum başlıyor ağlamaya hep boyleydi