melek_42 bence dönem dönem böyle olabiliyor benim bebeğim de geçen üç gün aşırı huzursuz mızmızdı hiçbir şeyden memnun olmuyor sürekli ağlıyordu gaz yok karnı tok bi önceki gün kontrolden geldik her şeyi normal.Üç gün sürdü normale döndü.Allah size kolaylık , bebeğinize de sağlık versin , bu halleri de kısa sürsün inşaallah.🤗❤️