Papatyaaa6565656 inşallah canım. Benim 3. Haftadan sonra rahatladı epey. Ben saftirik gibi ağrı kesicilerimi içmedim, vurulmadım. Meğer onlar sadece ağrı kesmek için değil iyileşmek için de gerekliymiş, kasları gevşettiği için iyileşmeyi çabuklaştırıyormuş. Onları da ihmal etme 🌸