Deletedmom812 yenidoğanlar öyle acıkınca uyanmazlar kan şekerleri düştüğü için daha da baygın gibi uyurlar, ıslak mendille yüzünü silin, üstünü çıkarın, altını açın bir şekilde uyandırın gündüz bir buçuk saati gece 2 saati geçirmemeye dikkat edin. Eğer hiç uyanmazsa sağıp kaşık ya da enjektörle ağzına verin.. Biberonla vermeyin sizi emmek istemeyebilir sonra..Emzik de vermeyin tokluk hissi salgıladığı için daha az emer sarılığı yükselir sonra..