Mommm01 merhabalar. Halk eğitime gidip usta öğretici kursuna yazılıp usta öğretici belgesi alıyorsunuz.. o belge ve mezun olduğunuz tıbbi sekreterlik sertifikası diplomasi ile halk eğitim öğretmenliği ne başvuru yapıyorsunuz.. kurs talep edilip açılırsa çağırıyorlar.