Kizlar allah askina yardim edin ne yapacagimi hic bilmiyorum.Altı aylıkken aslında eğitim vermiştim ama sonra diş bilmem ne derken o eğitim çöp oldu şu anda neredeyse 14 aylık ve hala meme duyuyor hala gece de bilmem kaç kere kalkıyor yani kucakta uyuyor benden başka hiç kimse uyutamıyor ve işin kötüsü iki aya işe başlayacağım ve annem bakacak nasıl üçücağını bilmiyorum yani bir kere eğitimi verdim bir daha verebilirim diyorum ama bu sefer ben yatağa koyduğum anda aşırı derecede agliyo tırmanıyor yürüyor koşuyor yani yatakta eskisi gibi dümdüz yatmadığı için bu çok zor Allah aşkına bir yaşından sonra veren sorma yardım edin ya