Şu sıralar erken , düzeni olmayacak uykusunun, benim bebeğim daha çok gündüz uyur gece uyanık olurdu haliyle zor geçerdi nasıl diyim belki 4. ayından sonra biraz daha dengelenir bu durum ama anne sütüyle beslenen çocuk zaten gece çok uyanır , bu aylar biraz zor oluyor 😓🌸