selam kizlar ikinci kızım oldu 13 günlük daha ilk kızımda daha 3 yaşı olmadı cok aktif bir cocuk..gün içinde çok yoruluyorum ve hep bi depressiv haldeyim ya bu da onun gibi olursa diye…daha çok küçük ve ben şimdiden karşıdakı zorlukları düşünüp kötü oluyorum ağlıyorum yalnız kalınca bebeğimle…belki birqz erken mi oldu diyorum bakamıcakmışım gibi geliyor her ikisine aynı derece yetişemiyormuşum gibi…😔